KORRES POMEGRANATE SOAP & CLEANSING WIPES REVIEW





Παρότι έχω λιπαρή επιδερμίδα και γενικά το δέρμα μου αντιδρά καλά στα προϊόντα Korres το Pomegranate Soap for Oily Skin δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ ως τώρα.

Χρησιμοποιώ πάντα υγρά σαπούνια/gel για να αφαιρέσω το μακιγιάζ και να καθαρίσω το πρόσωπο μου κι αυτό γιατί μετά από πολλές δοκιμές πιστεύω ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τις επιδερμίδας μου. Τα κλασσικά σαπούνια τα είχα απορρίψει χρόνια, από τότε που στην Β' Λυκείου δοκίμασα το σαπούνι για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες της Clinique που ερχόταν σε ένα σετ ολοκληρωμένης περιποίησης με την αντίστοιχη λοσιόν και κρέμα που όμως δεν μου ταίριαξε καθόλου.

Pomegranate Soap for Oily Skin
Αρκετά χρόνια μετά, είπα να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. Αφορμή στάθηκε ένα βουρτσάκι που έχω πάρει εδώ και καιρό από την ΚΙΚΟ για απαλή απολέπιση κατά τη διάρκεια του καθαρισμού (κάτι σαν Clarisonic χειροκίνητο φανταστείτε) και που πίστευα πως θα βόλευε περισσότερο αν το χρησιμοποιούσα με κλασσικό σαπούνι. Δοκιμαστικά, λοιπόν, αγόρασα το "Ρόδι" και για καλή μου τύχη το "πείραμα" πέτυχε!



Το σαπούνι για λιπαρές επιδερμίδες "Ρόδι" καθαρίζει το δέρμα μου σε βάθος χωρίς να το ξηραίνει υπερβολικά όπως γίνεται πολλές φορές με προϊόντα για λιπαρές επιδερμίδες κι έχω παρατηρήσει πως με βοηθάει και στη μείωση της παραγωγής σμήγματος κατά τη διάρκεια της ημέρας! Α και δεν περιέχει βλαβερά χημικά συστατικά! Super!!!

Όσο για τα μαντηλάκια καθαρισμού "Ρόδι" της εταιρείας, θυμάμαι να τα βλέπω εδώ και πολλά χρόνια (ίσως παραπάνω από 10) στα φαρμακεία και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουν αλλάξει πολλές φορές συσκευασία φτάνοντας στην σημερινή τους που νομίζω πως είναι κι πιο όμορφη!

Cleansing & Make-up Removing Wipes
Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι φαν των cleansing wipes, όπως δεν είμαι φαν και των γαλακτωμάτων καθαρισμού και των cleansing butters/balms. Αναγνωρίζω, όμως, το πόσο πρακτικά είναι τα μαντηλάκια καθαρισμού όταν θέλουμε να αφαιρέσουμε το μακιγιάζ μας εύκολα και γρήγορα. Κυρίως τα χρησιμοποιώ μετά τη γυμναστική για να φρεσκάρω το πρόσωπό μου και στα ταξίδια που βολεύουν πάρα πολύ.

Λόγω του ότι δεν αποτελούν την αγαπημένη μου μέθοδο αφαίρεσης του μακιγιάζ (γιατί νιώθω πως δεν καθαρίζουν όσο βαθιά θα ήθελα την επιδερμίδα μου) δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις από αυτά, όπως π.χ. το να αφαιρούν αδιάβροχα προϊόντα, θέλω μόνο να νιώθω πως φρεσκάρουν την επιδερμίδα μου χωρίς να την αφήνουν λιπαρή και να την ερεθίζουν. Τα Cleansing & Make-up Removing Wipes της Korres κάνουν ακριβώς αυτό που θέλω και παράλληλα μυρίζουν πολύ ευχάριστα!

Κάνουν το πρόσωπό μου να αισθάνεται καθαρό, φρέσκο και δεν το αφήνουν ούτε πολύ λιπαρό ούτε πολύ ξηρό! Ένα swatch που έκανα στο χέρι μου με αδιάβροχο eyeliner δυσκολεύτηκαν να το αφαιρέσουν (οπότε με το "επίμονο" μακιγιάζ τα βρίσκουν σκούρα) αλλά καθόλου δεν με πειράζει γιατί δεν τα πήρα για αυτό το σκοπό.

Τιμή: 2,56 ευρώ το σαπούνι και 5,40 ευρώ τα μαντηλάκια (σε αυτές τις τιμές τα πήρα εγώ από το www.aegeanpharmacy.gr)

Leave a Comment

Post a Comment